WACHTWOORD VERGETEN?

VERVOLEDIG LOGIN
OF

FAQ

IQOS-APPARATEN

IQOS is een elektronisch apparaat dat met dezelfde zorg behandeld moet worden als bijvoorbeeld een smartphone.
Bescherm uw IQOS tegen water, direct zonlicht en hitte. Laat uw IQOS niet langdurig op een warme plaats liggen, zoals in het interieur van een auto, omdat dit de batterij of elektronica kan beschadigen.
Zorg ervoor dat de houder helemaal droog is voordat u deze opnieuw op de lader aansluit.
Bij lage temperaturen kunt u mogelijke storingen voorkomen door deze kort in uw handen op te warmen.
De IQOS Houder en Lader zijn veilige elektronische apparaten, mits ze worden gebruikt volgens de instructies in de Snelstartgids. Raadpleeg de gebruikershandleiding voor meer details.
Ze voldoen beide aan de veiligheidseisen voor consumentenelektronica van de EU, zoals aangegeven door de CE-markering (“in overeenstemming met de Europese regelgeving”) op de verpakking.
Als je IQOS-apparaat niet meer werkt, voer je een zachte reset uit. Als je IQOS nog steeds niet werkt, gebruik dan onze Troubleshoot tool om de diverse andere oplossingen te raadplegen

U kunt daarnaast ons IQOS Care Team contacteren via onderstaande kanalen, zij zullen de meest geschikte oplossing voor u vinden.

Live Support: Chat met ons
Facebook Support: IQOS Support Nederland
Twitter Support: @iqos_support_nl
Email: contact.nl@iqos.com
Bel Gratis: 0800 9900000 - Bereikbaar elke dag tussen 10u en 19u.

Als je een defect of barst opmerkt, moet je onmiddellijk stoppen met het gebruik van je IQOS en contact opnemen met IQOS Care.
Houd je IQOS uit de buurt van water, direct zonlicht en/of hitte. Laat je IQOS-apparaat niet voor een langere periode in een warme omgeving (bijvoorbeeld een auto) achter, aangezien dit de batterij of de elektronica kan beschadigen of de conditie kan verslechteren.
Je kunt jouw IQOS apparaat gratis laten recyclen in een van onze IQOS stores of contact opnemen met onze klantenservice via onderstaande kanalen. We zullen je dan door het proces begeleiden.

Live Support: Chat met ons
Facebook Support: IQOS Support Nederland
Twitter Support: @iqos_support_nl
Email: contact.nl@iqos.com
Bel Gratis: 0800 9900000 - Bereikbaar elke dag tussen 10u en 19u.
Ja, dat kan. Je kunt jouw oude IQOS apparaat naar een van onze IQOS stores brengen of contact opnemen met ons Customer Care-team via onze verschillende contactopties. We zullen je dan door het proces begeleiden. Onze ambitie is dat elk apparaat na gebruik kan worden teruggebracht en gerecycled. In 2018 hebben we twee recyclinghubs opgestart in Europa en Azië zodat onze apparaten volgens de beste normen kunnen worden gerecycled. Lees er hier meer over.
Dit product is toegevoegd aan je winkelwagen

_cart_bar_empty_header

_cart_bar_empty

_compare_models

  • Nederlands

Vul je geboortedatum in en bevestig dat je een volwassen gebruiker bent van nicotine- of tabaksproducten.

BEVESTIG

Sorry!
Deze website is alleen bedoeld voor gebruikers van nicotine- of tabaksproducten die ouder zijn dan 18 jaar.

We Care

Deze website geeft informatie over onze rookvrije producten. We hebben je leeftijd nodig om te controleren of je een volwassene in Nederland bent die anders door zou gaan met roken of nicotineproducten zou gebruiken. Onze nicotine- en tabaksproducten zijn geen alternatief voor stoppen met roken en zijn niet bedoeld als hulpmiddelen daarvoor. Ze zijn niet risicovrij. Ze bevatten nicotine, die verslavend is. Alleen bedoeld voor gebruik door volwassenen. Ga naar de pagina Belangrijke informatie van deze website voor meer informatie over risico's.