Vul je geboortedatum in en bevestig dat je een volwassen gebruiker bent van nicotine- of tabaksproducten.

BEVESTIG

Sorry!
Deze website is alleen bedoeld voor gebruikers van nicotine- of tabaksproducten die ouder zijn dan 18 jaar.

We Care

Deze website geeft informatie over rookvrije producten van Philip Morris International die uitsluitend bedoeld zijn voor volwassenen in Nederland die anders door zouden gaan met roken of nicotineproducten zouden gebruiken. Rookvrije producten zijn geen alternatief voor stoppen met roken en zijn niet bedoeld als hulpmiddelen daarvoor. Rookvrije producten zijn niet risicovrij en bevatten nicotine, die verslavend is. Ga naar de pagina Belangrijke informatie voor meer informatie over risico's

GARANTIE - FAQs

Op ieder IQOS apparaat geldt een garantie van 1 jaar vanaf de datum van aankoop.

De garantie is geldig voor alle onderdelen, inclusief de netspanningsadapter en USB-kabel.

Voor de Lader en Houder is de garantie 1 jaar geldig vanaf de datum van aankoop of totdat ze 7.300 keer gebruikt zijn (afhankelijk van welke situatie zich het eerst voordoet).
Registreer je IQOS om te verzekeren dat deze onder de garantie valt wanneer zich een storing voordoet met het apparaat. Registreren kan direct via de link: myiqos/mydevices-list
Als je IQOS-apparaat niet meer werkt, voer dan een soft reset uit:
  • Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.
Als je IQOS nog steeds niet werkt, gebruik dan onze Troubleshoot tool om de diverse andere oplossingen te raadplegen.

Je kunt daarnaast ons myIQOS-team contacteren via onderstaande kanalen, zij zullen de meest geschikte oplossing voor jou vinden.

Live Support: Chat met ons
Email: contact.nl@iqos.com
Bel Gratis: 0800 9900000 - Bereikbaar elke dag tussen 10u en 19u.

Ga naar de troubleshooter tool
Het is niet mogelijk om een IQOS-apparaat te repareren.

Probeer je IQOS-apparaat niet te repareren. Als je IQOS niet meer werkt, voer dan een soft reset uit:

•Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.

Als het apparaat nog steeds niet werkt, neem dan contact op met myIQOS via het gratis nummer - 0800 9900000 - en vraag een vervangbestelling aan voor je IQOS.

Als je een defect of barst ontdekt, stop dan onmiddellijk met het gebruik van je IQOS en neem contact op met myIQOS-team.
Het is niet mogelijk om de batterij van je IQOS-apparaat te verwijderen of te vervangen.

Als je IQOS volledig is opgeladen maar de batterij niet werkt, voer dan een soft reset uit:

•Houd de aan-/uitknop samen met de reinigingsknop gedurende 2 seconden ingedrukt.

Als het apparaat nog steeds niet werkt, neem dan contact op met myIQOS-team via het gratis nummer - 0800 9900000 - en vraag een vervangbestelling aan voor je IQOS.
In dit soort gevallen kan je apparaat niet worden vervangen.
De dekking geldt in het land waarin je het apparaat in je account hebt geregistreerd.
In dit soort gevallen kan je apparaat niet worden vervangen. De dekking geldt alleen voor de apparaten zelf en hun aparte onderdelen.
De dekking voor schade door ongevallen is een extra dienst op grond waarvan een houder en een lader die zijn geregistreerd in je account op myiqos.nl tijdens de garantieperiode eenmalig kunnen worden vervangen na schade ten gevolge van verschillende soorten verkeerd gebruik van het apparaat (zoals een gebroken verwarmingselement of een kapotte laderklep).
In dit soort gevallen kan je apparaat niet worden vervangen.
Eerdere vervangingen bij schade door ongevallen hebben geen gevolgen voor de dekking. Je hebt recht op één vervanging na schade door ongevallen tussen het moment van inschrijving in myIQOS en het einde van de garantieperiode.
Dit product is niet risicovrij en levert bij gebruik met tabaksticks de verslavende stof nicotine af. Alleen voor volwassenen.